cocukluktan gelenler

patch sezen aksu'nun "sarisin" sarkisi cikmis.. e ben ne bilirim bucuruk kiz.. eve gelmisim bi gun annem "gel gel sarisinim gel" diye sarki soyluyo.. annemi sorguya cekmistim "benim babam esmer, kim bu sarisin?" diye, bir turlu sarki olduguna ikna edememisti beni, hala daha soyledikca sinir olurum P= .. babami da is arkadasindan kiskanirmisim cok kotu davranirmisim kizcagiza P=
--
gordugum her kurdele fiyonk seklinde bagli oldugu icin kurdeleye -kurdela versiyonundan da dolayi- dilim donmediginden hep fiyonk demisimdir -duzelmis olabilir bu durum bayaadir test etmedim.
--
abim iron maiden dinledigi icin ve blue jean'de metal dinleyicilerinin satanist olduklarini okudugumdan abimin seytana donuseceginden korkmustum. ona gidip "bak dinleme bu muzigi iyi degil" falan demistim kendi capimda vaz gecirmeye calisiyordum seytan olmadan, abim tabi ki beni sallamamisti ve basindan savmisti o zaman durumun vahim oldugunu dusunup uyumasini beklemistim, uyur uyumaz ilk isim kafasinda seytan boynuzlari cikip cikmadigini kontrol etmek olmustu.
--
vakti zamaninin pop ilahlari olduklari icin ve surekli basinda rakip gibi gosterildikleri icin madonna ve michael jackson'i kavga edip ayrilmis iki sevgili sanirdim. o zamanlar daha blue jean adam gibi bir dergiydi, metal dinleyenler seytan olur demiyordu hatta o zamanlar en saglam metal sayfalarindan birini de yayinlamiyorlardi..
--
pirzola'ya pizyola derdim halen ole diyorum.. donmuyor dilim..
--
lkokul birinci siniftaymisim
anneme gidip "sinifta bi cocuk var benle evlenmek istiyor" demisim.
hic hatirlamiyorum boyle bisi
dumurdayim.
--
duplolarla oynarken -bi ciftligim vardi hala da var- bir noktada durmadan sakatlik hastalik falan cikarmaya baslamistim. anormallik taa o zamanlardan..
--
yazliktayken -daha sut dislerimi dokuyordum o zamanlar hala- nedense elimi agzimi yikadiktan sonra kurulanirken dislerimi kurulama gibi bir huy edinmistim. bir seferinde -sanirim alt on dislerimden- biri elimde kalmisti. kostura kostura gidip babama gostermistim.
--
gene ilkokuldayken bir cocuk vardi adi mustafa. ben uzun boyluyum diye en arka sirada oturtulurdum benim siranin arkasi bayaa bir bostu -askiliklar falan vardi- bu mustafa kisisi de en arkada otururdu. hoca arkasini doner donmez kopar gelir salyali salyali operdi. yillar yili abim ve kuzenim "mustafa mistik arabaya kistik" diye dalga gectiler benle. nefret ettim.
sonra bir gun bu bi mallik yapiyordu sorun neydi hatirlamiyorum, hala daha konustugum arkadasim alper ahsap kalemkutusunu geciriverdi kafasina sakir sakir kan akmisti alper islah evine gitcek diye korktuyduk falan ilkokul 3tum en cok ogrenmistim bunlari teytey..
--
ortaokul hazirlik'ta sene sonu gosterimiz vardi. irisinden bir hoca gelip beni ve bir arkadasimi secti "agac" olmak icin. gorevimiz sahnede oynanacak oyunun dekor agaclarina ayak olmak, secilme nedenimiz tabii ki uzun boy ve irilik.. oyunun bir noktasinda boyumun iki kati olan tahta agaci daha fazla destekleyemedim ve kendisi yerle 45 derece aci yapmaya basladi, bunun bir sebebi de tabii agacin arkasina oyundaki rolu geregi saklanan kizin agaci ittirip durmasiydi. bir yandan da hoca gelmis naapiosun dik tut agaci diyo.. oldu canim cok istiyorsan gel sen tut.. gun gormemis yerlerimden ter akar ben o kutugun altinda ezilir ve agacin acisi 50 dereceye yaklasirken yanima destek olacak birini gondermeyi akil edebildiler. cok kizmistim.
daha sonra gosterinin son sahnesinde tum hazirlik sinifi sahneye cikip heal the world'u soyleyecektik sarkinin sonunda da bizim sinifin hocasina cicek verme gorevini bana vermislerdi -ayiptir soylemesi okul birincisiydim o sene, bir daha oyle bir derecem olmadi zaten- bir de ne goriym her yerde onume cikan hatun gene cikmis benim hocama sarilmis cicek veriyor.. filmin koptugu andir.

No comments: